Contact met Content

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on TumblrPin on PinterestEmail this to someone

perre

Perre van den Brink, Head of Content bij VICE, benadrukte in zijn MF Talk samen met Patta en Levi’s, het belang van authenticiteit bij het vertellen van je verhaal via social media. “Merken moeten zich steeds meer gedragen als een uitgever, je moet altijd communiceren en je publiek engageren, en daarvoor moet je veel content hebben.”

Met name de nieuwe Stories-functie op Instagram is een belangrijke tool om te laten zien wie je bent, wat je doet, hoe, met wie, en waar je voor staat, waarbij staande beelden het drie keer beter blijken te doen. “Maar zorg dat het credible is, en echt interessant, het publiek heeft meteen door wanneer iets nep is en puur commercieel gemotiveerd.”

Genoeg inspiratie, nieuwe ideeën en informatie voor een succesvol nieuw seizoen. Modefabriek wenst iedereen een geweldige samenwerking – en nog veel More. Op naar de zomereditie, 9 & 10 juli 2017!

VIEWS