Meet Sureyya from Bestseller

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on TumblrPin on PinterestEmail this to someone

Twee dagen barstensvol inspiratie, ontdekkingen en mode. Op de Modefabriek wordt niet alleen hip gespuis gespot, maar staan de spotlights op de merken, hun verhaal en de mensen erachter. Modefabriek duikelde enkele standhouders op voor een modisch onderonsje.

Sureyya Ozkan, Bestseller
Sales manager
STAND 268/ DISTRICT A

Hoe zou je Bestseller in vijf woorden omschrijven?
Prijs, product, trend driven, business driven, concept.

Waar komt jouw voorliefde voor mode maken vandaan?
Ik heb van oorsprong een economische achtergrond (HEAO). En inmiddels werk ik negen jaar bij Bestseller. Dat is zo fijn aan dit bedrijf, je kan bijna eindeloos doorgroeien en er liggen veel mogelijkheden.

Welk kledingstuk of accessoire adviseer jij aan je klanten om in te investeren?
Ik zou dan zeggen: ga voor een duurzaam product. Een goede jeans, een leren jasje of een paar goede schoenen. Dat zijn de top drie producten die absoluut het investeren waard zijn.

Welk modeadvies zou je aan je jongere zelf geven?
Keep it simple! Ik zie heel veel vrouwen te veel hun best doen. Ik denk dat dit het tijdperk is om vooral jezelf te laten zien in plaats van alleen maar die frutsels. Maak mode vooral niet te ingewikkeld voor jezelf.

Zie je een bepaalde verandering in de mode-industrie?
Ik denk dat de huidige ondernemer absoluut beter op de hoogte is van de business kant van het hele verhaal. Daarom is het concept heel belangrijk, zodat dat de achterkant van het merk klopt en niet alleen het product. Maar ook de leveringen, omzetsnelheid etc. Dat is iets heel goeds. De huidige ondernemer heeft absoluut een goed pakket aan kennis nodig om succesvol te zijn.

Welk gevoel hoop je als Bestseller uit te dragen over met de kleding?
Affordable luxury. Dat is wat we willen zijn, en denk ik ook uitstralen. Iedereen die een item draagt van bestseller weet dat het trend driven is en je het maximale uit de prijs hebt gehaald. Vroeger keken we alleen maar naar de catwalk en nu kunnen we het betalen.

VIEWS