Together We Win

maarten janse

Maarten Janse, van onder meer Tiger of Sweden, printte zijn motto – ‘Together We Win’ – zelfs op de flesjes water die hij uitdeelde. “Vroeger kon je nog in je eentje succesvol zijn, maar als je nu  merken wilt bouwen moet je echt op elkaar vertrouwen.

lees meer

VIEWS

JAN JANSEN IS BACK

jan jansen

Schoenontwerper Jan Jansen heeft al een enorme weg afgelegd, en stond, nu hij weer eigenaar is van zijn roemruchte merk, vol trots op Modefabriek. “Het is verassend internationaal hier, we hebben net nog aan een Amerikaanse klant verkocht, en zij kennen Jan Jansen niet eens.”

lees meer

VIEWS

DO IT YOUR WAY

Talks Modefabriek

Joline Jolink en haar investeerder Jos Konickx deden in hun Winter School Master Class een boekje open over alle opmerkelijke manoeuvres die ze hebben gemaakt om tot hun huidige succesformule te komen;

lees meer

VIEWS

Nieuwe tijden, nieuwe helden

Talks

In zijn XLTrend Talk ‘Millennials, The Shock of The New’ belichtte de immer bevlogen trendwatcher David Shah verder de fundamentele veranderingen van deze tijd, die uiteraard samengaan met de attitudes van een nieuwe generatie die ondertussen is aangetreden.

lees meer

VIEWS

#LEARN by Daily Paper

dailypaper

Millennial-stijl ondernemen geldt zeker voor nieuwe helden als Daily Paper, die bevriende streetwear labels meenamen naar hun shop-in-shop in de More Department Store, en uitgebreid aan bod kwamen in het #LEARN-programma van Modefabriek, zoals in een MF Talk over de samenwerking met Puma.

lees meer

VIEWS

ALL ABOUT THE JOURNEY

modefabriek 17 01 by RVDA I 6083

Het Nederlandse label ONTOUR dat weer terug was op Modefabriek ging het succes van Daily Paper voor; ook zij waren 11 jaar geleden een instant succes met een serie T-shirts die meteen bij Colette in Parijs hingen.

lees meer

VIEWS

Contact met Content

perre

Perre van den Brink, Head of Content bij VICE, benadrukte in zijn MF Talk samen met Patta en Levi’s, het belang van authenticiteit bij het vertellen van je verhaal via social media. “Merken moeten zich steeds meer gedragen als een uitgever, je moet altijd communiceren en je publiek engageren, en daarvoor moet je veel content hebben.”

lees meer

VIEWS

Listen up & Learn // #LEARN // DISTRICT D

#LEARN Winter School Modefabriek

Modefabriek is veel meer dan twee dagen collecties kijken, nieuwe merken ontdekken en mensen ontmoeten. Modefabriek is ‘More Than Mode’, dus ook: oog krijgen voor belangrijke trends en tendensen, je laten inspireren door bijzondere mensen in het vak en essentiële kennis opdoen om het beste uit je onderneming te halen.

Het #LEARN-programma voor 22 en 23 januari is helemaal compleet dus zet jouw must see MF Talks, Winter School Master Classes en Expert sessies nu alvast in je agenda!

MF Talks + Winter School + Expert

Het lezingenprogramma van Modefabriek is de afgelopen jaren flink uitgebreid tot een compleet #LEARN-programma. Structurele veranderingen – denk aan digitalisering, internet en de post-crisis retail realiteit – hebben een ambitieuze dynamiek ontketend binnen ons grenzeloos creatieve vakgebied.

District D op Modefabriek staat geheel in het teken van ‘LEARN / SHOP / EAT’, dus hier tref je alle #LEARN-activiteiten: MF Talks, Winter School en Expert.
lees meer

VIEWS