programma sprekers Modefabriek

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on TumblrPin on PinterestEmail this to someone

sprekers programma

Op zondag en maandag kunnen bezoekers aanschuiven in onze lezingenruimte om de visie, tips & trucs van onze hooggewaardeerde sprekers te horen. Uiteraard is er ook tijd ingeruimd om hen prangende vragen te stellen. Lees hieronder alles over onze spreker en de onderwerpen die zij zullen behandelen!

Klik op programma sprekers voor het uitgebreide printbare programma.

Zondag 26 januari

Toekomstperspectieven en trends | 15.00 – 16.00
Lieke Lamb
– 2014 wordt het DDD-jaar: Durf Duurzaam Delen. Dat voorspellen Lieke en Richard Lamb van bureau TrendWatcher. Komende periode wordt gekenmerkt door een “nieuw realisme”. Wat betekent dit voor de retailer? Hoe kunnen ook kleine ondernemers profijt hebben van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen? Hoe kunnen ze de nieuwe trendsetters de online influencers voor hun kar spannen en wat behelst Buy on the Fly? Lieke Lamb is mede eigenaar van Bureau Trendwatcher.com. Zij is een veelgevraagd spreker, columniste en radio-gast en geeft inzicht in trends en innovaties op het gebied van techniek, economie, lifestyle, retail, e-commerce en consumenten. www.trendsverwachting.nl

Van single channel naar multichannel | 16.00 – 17.00
Chantal Poiesz
Voordat Chantal Poiesz met What’s your Challenge startte, heeft zij jarenlang bij organisaties gewerkt waar zij eCommerce binnen multichannel omgevingen heeft opgezet of doorontwikkeld. Met WYC ondersteunt zij bedrijven bij hun eBusiness en Multichannel vraagstukken op gebied van strategie, workshops, projecten en implementatie. Chantal is tevens mede oprichter en eigenaar van Your Style Lab. Een online styling en personal shopping platform. www.whatsyourchallenge.nl

Maandag 27 januari

Identity, Design & Strategie | 15.00 – 16.00
No Office In de huidige markt waar concurrentie hevig is, is de behoefte om je te onderscheiden als retailer of merk van vitaal belang, met name in de modewereld. In deze workshop zullen we enkele voorbeelden van projecten tonen en de volgende onderwerpen introduceren: We kennen allemaal de term “identiteit”, maar wat is het precies? Wat is een strategie en wat heb je eraan? Wat is de rol van design? No Office helpt bedrijven en merken om hun persoonlijke verhaal te vinden en ontwikkeld sterke, individuele merk identiteiten in combinatie met eigentijds design waar bedrijven op kunnen bouwen naar de toekomst. www.no-office.nl

Hoe uw doelgroep te bereiken online en hen over te halen klant te worden – Handige tips & trics | 16.00 – 17.00
Lonneke Reitsma
– online marketing specialist over hoe uw doelgroep te bereiken online en hen over te halen klant te worden. SEO, ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd beïnvloedt de vindbaarheid van een website of webshop door zoekmachines, zonder daarvoor te betalen. Lonneke Reitsma (Het Communicatielokaal) is hierin gespecialiseerd. Zij vertelt u hoe u uw site zo goed mogelijk kunt inrichten, de content relevant te maken en hoe uw website daardoor sneller en hoger in zoekresultaten naar boven komt. Ook legt ze uit wat linkbuilding behelst en hoe Google Hummingbird, SEO een andere dimensie geeft. Reitsma is Online marketeer en SEO zoekmachinemarketing consultant. Ze verdiende haar ‘online marketing’ sporen bij meerdere grote organisaties en werkt sinds 4 jaar zelfstandig. www.hetcommunicatielokaal.nl

VIEWS