Lucel van den Hoeven draagt CEO-schap van Modefabriek over aan Caroline Krouwels

16 Oct 2020
Door Modefabriek

De CEO van Modefabriek, Lucel van den Hoeven, draagt zijn functie over aan medeaandeelhouder Caroline Krouwels


In zijn functie als CEO van Modefabriek heeft Lucel – samen met zijn hele team – gebouwd aan een prachtig succesvol en gezond bedrijf, dat uitgroeide tot een frontrunner op het gebied van creatieve evenementen. Naast de Modefabriek events heeft het bedrijf in de loop der jaren dan ook andere evenementen ontwikkeld, zoals onder meer Denim Days, en ontwikkelt Modefabriek voor diverse partijen creatieve platforms vanuit de nieuwe tak Firma C. 

 

Van den Hoeven: “We zijn Modefabriek zo’n 25 jaar geleden gestart als klein initiatief vanuit een behoefte aan een creatief platform in de modebranche. In al onze activiteiten hebben wij ons altijd onderscheiden met een creatieve eigenwijze blik, zonder het commerciële aspect uit het oog te verliezen. Al met al een bedrijf om trots op te zijn. Het ontwikkelen en uitwerken van ideeën en oplossingen is voor mij altijd de drijfveer geweest en wil mij daar nu meer op gaan concentreren, minder vanuit de dagelijkse leiding, maar meer vanuit een vrije, onafhankelijke rol.”

 

Vanuit die gedachten draagt Van den Hoeven de leiding van Modefabriek over aan medeaandeelhouder Caroline Krouwels, voorheen Creative Director van Modefabriek. Al geruime tijd hebben Van den Hoeven en Krouwels samen toegewerkt naar deze stap, om zo een vloeiende overgang te garanderen. Krouwels zal met alle kundige en ervaren collega’s Modefabriek B.V. naar een volgend plan brengen. Zo is Modefabriek volop bezig om het digitale platform – dat kortgeleden live is gegaan – uit te breiden en verder te ontwikkelen en daarnaast het bedrijf en evenementen dusdanig aan te passen aan de huidige stormachtige tijden. Een grote klus, waar Van den Hoeven alle vertrouwen in heeft.

 

Tot slot: “Uiteraard blijf ik nauw betrokken bij Modefabriek B.V. als aandeelhouder en blijf ik meedenken in het verder ontwikkelen van ons bedrijf. Daarnaast neem ik de verantwoordelijkheid van Denim Days in zijn geheel over. Denim Days zal eind oktober de 6 e editie vieren met een geheel online, corona-proof programma.”


Foto: Reinier van der Aart

Categorie #MF Bericht

Deel artikel