FAQ

Wanneer krijg ik toegang tot de B2B marketplace?

Als inkoper, merk, solution of agent kan je toegang krijgen tot de B2B marketplace. Om de kwaliteit van het platform te bewaken vindt er een verificatie plaats vanuit Modefabriek. Je betaalt voor een account, maar inkopers krijgen de eerste periode gratis, tot en met eind 2020.

Hoe kan ik in contact komen met andere deelnemers?

Bij toegang tot de B2B marketplace heb je de optie om onderling berichten te versturen en zo in contact te komen met andere gebruikers. Dit is mogelijk via het berichtencentrum.

Kan ik alle informatie die zichtbaar is op mijn profiel op elk gewenst moment wijzigen?

Ja, je kan alle informatie die online staat 24/7 zelf wijzigen in ‘mijn account’. 

Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?

Een abonnement is een verbintenis voor een half jaar. Het is niet mogelijk het abonnement vroegtijdig stop te zetten of te annuleren. Een account kan wel (tijdelijk) offline gehaald worden door de organisatie. Dit kan aangevraagd worden via askmeanything@modefabriek.nl.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Je gebruikersnaam is je emailadres. Weet je niet meer met welk emailadres je je hebt geregistreerd, neem dan contact op met de organisatie via askmeanything@modefabriek.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Klik rechtsboven op het platform op login. Klik vervolgens op de tekst ‘login vergeten’, vul je emailadres in en open je mail voor verdere instructies.

Voor wie is mijn account zichtbaar?

Alle informatie die je invult als inkoper, merk, solution of agent is zichtbaar voor diegene die is toegelaten op de B2B marketplace. Inkopers, merken, solutions en agenten kunnen elkaars informatie inzien. NB: Met een bezoekersaccount heb je geen toegang tot de B2B marketplace en kan je geen merkinformatie inzien. De verschillende accounts zijn hier te bekijken. 

In welk formaat kan ik mijn foto’s aanleveren?

72dpi, niet groter dan 2MB

  • Merkoverzicht: 750x1125px
  • Header: 2000x900px (altijd landscape)
  • Logo: 500x500px (altijd vierkant)
  • Lookbook: alle foto's moeten in hetzelfde formaat: je kunt kiezen uit portrait, vierkant of landscape.

Hoe kan ik mijn video uploaden?

Je moet eerst je video uploaden in een Youtube of Vimeo account. De url van deze video kun je toevoegen onder mijn account > brandvideo. 

Hoe is mijn account beveiligd?

We nemen veiligheidsmaatregelen om misbruik van ongeoorloofde toegang tot persoonsgegevens te voorkomen. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor de beveiliging van je persoonsgegevens. We vernieuwen onze veiligheidsmaatregelen voortdurend, om een veilige opslag van persoonlijke gegevens te garanderen en om bij te houden wat er mis kan gaan. Neem contact met ons op als je wilt weten welke beveiligingsmaatregelen we precies nemen.

Kan ik meerdere users aanmaken onder een account?

Een account is strikt persoonlijk. Het is niet mogelijk om met meerdere personen een account te gebruiken. 

Kan ik mijn emailadres wijzigen?

Je emailadres kun je zelf niet wijzigen. Wijzigingen kun je aanvragen via askmeanything@modefabriek.nl.

Kan ik mijn account (tijdelijk) offline halen?

Een account kan (tijdelijk) offline gehaald worden door de organisatie. Dit kan aangevraagd worden via askmeanything@modefabriek.nl. Binnen twee werkdagen zal er contact met je opgenomen worden.

Hoe beheer ik verschillende merken in mijn agent account?

Als agent heb je toegang tot alle merkpagina’s van jouw aangemelde merken. Je kunt 24/7 vanuit je agent account de merkpagina’s tot in detail beheren.

Ook is het mogelijk je merkpagina te delen met de contactpersoon van het betreffende merk. Op deze manier kan het merk de merkpagina ook zelf beheren. 

Wanneer krijg ik mijn factuur?

Nadat je betaling bij ons binnen is, wordt je factuur binnen 2 werkdagen verstuurd per mail.

Wat moet ik doen als mijn factuurgegevens niet juist zijn?

Je factuurgegevens kun je zelf wijzigen in je account.

Als je de factuur al hebt ontvangen, stuur dan de juiste factuurgegevens naar finance@modefabriek.nl.

Wat is de looptijd van mijn abonnement?

Een bezoekers- of inkopersaccount loopt onbeperkt door.

Alle overige betaalde accounts hebben een looptijd van 6 maanden.

Wanneer moet ik mijn abonnement betalen?

Voorafgaand aan de abonnementsperiode moet het hele abonnementsbedrag voldaan zijn.

Na de betaling wordt je account actief en heb je toegang tot de B2B marketplace.

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

De initiële looptijd van een abonnement hangt af van de keuze van het abonnement en wordt vermeld in de abonnementsgegevens op de website. Na deze eerste termijn wordt het abonnement automatisch verlengd voor dezelfde periode. De B2B-gebruiker kan de overeenkomst beëindigen of het abonnement aan het einde van elke termijn opzeggen, met inachtneming van een opzegtermijn van één (1) maand, waarna het account niet meer toegankelijk is.