stagiaire gezocht!

Modefabriek bv

Modefabriek BV organiseert (mode)evenementen in Amsterdam waaronder Modefabriek en Amsterdam Denim Days. Deze events staan bekend om hun unieke uitstraling waarbij het zakelijke aspect hand in hand gaat met een inspirerende beleving. Jaarlijks bezoeken meer dan 40.000 professionals deze evenementen. Voor het communicatie en pr team zijn wij op zoek naar een gedreven stagiaire.

STAGIAIRE COMMUNICATION

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het: lees meer

VIEWS

FUN, FOCUS & THE FUTURE OF FASHION

Fun Focus & the Future of FashionDe 40ste editie van Modefabriek die afgelopen  zondag 24 en maandag 25 januari plaatsvond in RAI Amsterdam stond in het teken van fun, focus en the future of fashion. Spannende co-ops, voortvarend geactualiseerde brands, futuristische innovaties en veel hands on nieuw talent, lees meer

VIEWS

CO-OP ALS INNOVATIEMODEL

Art Comes First x Liam Maher
We riepen het al eerder dit seizoen maar wie echt een win-win-win wil creëren moet de krachten durven bundelen. Zo laadt je elkaar op met kennis, inspiratie en striking power. We zagen prachtige voorbeelden dit seizoen en de klant geniet van het super powered resultaat.

Liam Maher, creatief directeur van Denham, hield een MF Talk over ‘Sartoria Prohemium’.Samen met Sam Lambert en Shaka Maidoh van Art Comes First ontwikkelde hij een nieuwe visie op ‘story telling’. lees meer

VIEWS

FASHION FULL CIRCLE

Fashion Full circle ModefabriekModefabriek blijft ook vernieuwen met een steeds completer aanbod voor haar bezoekers. Het gaat niet meer alleen om wat je verkoopt maar evenzeer om hoe je dat doet. De nieuwste ontwikkelingen in de categorie ‘business tools’ krijgen steeds meer een podium zoals te zien was aan het begin van District D. lees meer

VIEWS

FUTUREPROOF WITH MF TALKS

MF TALKS

De seminars over de nieuwste mode- en consumententrends maar ook de meer praktische vernieuwing in het vak zijn een steeds belangrijker onderdeel van Modefabriek. Voor deze MF Talks nodigt Modefabriek sprekers van internationaal topniveau uit. De boodschap: laat je verleiden tot verandering en zorg dat je futureproof bent. Sarah Johnson van de Londonse forecasting agency Prote.in

lees meer

VIEWS

FOCUS // FOCUS // FOCUS

modefabriek 16 01 by RVDA II 2393aOver de hele lijn zagen we dat merken en professionals zich scherper onderscheiden door zich te focussen op de kern van waar ze goed in zijn. Een mooi voorbeeld was Gaastra. Het merk presenteerde 8 key style jassen in speciaal daarvoor ontworpen vitrines. “Je moet niet alles voor iedereen willen zijn,” lees meer

VIEWS

Futureland // post couture collective

FUTURELAND Modefabriek

Co-op’s brengen passie voor het maken en avontuurszin samen, wat niet alleen leidt tot coole capsule collecties, maar ook tot een breder effect: radicale innovaties. Vernieuwing te over op Modefabriek. Midden in de ‘immersive trendinstallatie’ Futureland stond Martijn van Strien zijn Post-Couture Collective live te demonstreren met een enorme laserprinter. lees meer

VIEWS