MODEFABRIEK 37 VIERT KEERPUNT

modefabriek 14 07 by RVDA 2261

De zomereditie van Modefabriek, afgelopen Zondag en Maandag in Amsterdam RAI, stond in het teken van een positieve spirit. De hoge kwaliteit van de bezoekers bevestigt wat velen vorig seizoen al als een keerpunt zagen. Modefabriek ‘nieuwe stijl’ is een succes.

De nieuwe indeling van het merkaanbod in helder vormgegeven segmenten en platforms die niet alleen aansluiten bij frisse ontwikkelingen in de markt, maar deze ook daadwerkelijk stimuleren, blijkt een groot succes. lees meer

VIEWS

plattegrond #37

FLOORPLAN lees meer

VIEWS

NIEUW OP MODEFABRIEK // Replay One Off

replay

Dit seizoen introduceert Replay One Off. Een innovatieve capsulecollectie, waarin volop geëxperimenteerd is met materialen, vormen, afwerking en treatments. Replay One Off staat voor clean design gecombineerd met de laatste ontwikkelingen op het gebied van textieltechnologie. Dit resulteert in een collectie met veel gladde boxy vormen, maar ook easy fits en een frisse mix van stoffen, waaronder super lichte high-tech materialen. lees meer

VIEWS

ROCK & ROYAL OP MODEFABRIEK

image

Rock & Royal is een jong en innovatief merk: stoer en rock, maar ook chic en sexy.  Rock & Royal speelt met betoverende prints op T-shirts, die goed te combineren zijn met de rest van de collectie. Rock & Royal biedt trends voor een zeer scherpe prijs met vier collecties per jaar. lees meer

VIEWS

Seminar programma

modefabriek 14 01 by RVDA II 2333

PLEASE NOTE: most lectures are in Dutch

Zondag 13 juli

11.00-11.30
Hoe zorg ik dat mijn website/winkel vindbaar is voor de doelgroep
Lonneke Reitsma – online marketing en SEO specialist van Het Communicatielokaal

11.45 – 12.15
Visuals Are King (de kunst van iPhone-fotografie, tips & trics)
Kees Rutten – fotograaf en marketing specialist

12.30 – 13.00
Hoe verleid je de moderne consument in je stenen winkel?
Carin Frijters – auteur en oprichter van retailadviesbureau CF Retail

13.30 – 14.00
Bloggers hebben macht, hoe bouw je een relatie met ze op?
Kirsten Jassies – social influence expert and founder influencer netwerk Blogtoday

14.30 – 15.00
Trends in mode- en design
Jan Agelink – forecaster lees meer

VIEWS

RETAIL FUTURE HOME programma deel 2

modefabriek 14 01 by RVDA II 0174

In samenwerking met Modefabriek presenteert STUDIO by Judith ter Haar een intiem en interactief programma om bezoekers op een indringende manier kennismaken met de dieperliggende ontwikkelingen in retail. Hier een paar highlights: lees meer

VIEWS

Shopping

modefabriek 14 01 by RVDA I 8722

Naast al het werken en netwerken biedt Modefabriek meer ‘retail therapy’ dan ooit te voren, inclusief nieuwe pop-up concepten om te ontdekken, zoals:

NOT JUST A SHOP
Speciaal voor Modefabriek heeft Carlo Wijnands een ‘supermarkt’ gevuld met uitgesproken design, fashion, interieur, kunst en rariteiten. Midden in de shop-in-shop opstelling met deelnemers als Bas Kosters, Studio Kalff, Ruud van der Peijl, Fabriek.nl, Gerrit Jan van Ham en Sjoukje Bierma staat een prijzentoren waar je als bezoeker in mee kunt dingen middels een rad van fortuin.

COMING SOON
Ook nieuw deze editie is de pop-up van de Arnhemse conceptstore Coming Soon met lees meer

VIEWS

Foodmarket

IMG_4673 - kopie

De nieuwe upgrade en centrale aanpak van ‘food fashion’ op Modefabriek bleek een groot succes. Deze editie wordt overheerlijk ingevuld met dé culinaire hotspots van dit moment:

RON GASTROBAR
Hij kookte de Michellin-sterren van de hemel en toch besloot chefkok Ron Blaauw begin vorig jaar het anders moest en opende Ron Gastrobar in Amsterdam Zuid. Met zijn toegankelijke en snel wisselende kaart met heerlijke hapjes kan iedereen nu van zijn talent genieten. Zijn pop-up restaurant op Modefabriek serveert lees meer

VIEWS