Luxe upgrade van womenswear-platform SALON

pinko - kopie

Deze wintereditie presenteert Modefabriek een VIP-make over van SALON, het platform voor exclusieve, internationale high-end womenswear labels. Sleutelwoorden voor de nieuwe SALON zijn: service, luxe, matchmaking. Het platform is opnieuw vormgegeven en ingericht als een grote lichte en luxe carrousel met een eigen entree, een eigen bar met een eigen SALON-borrel, een ‘window shopping fantasy’ route gecreëerd door Carlo Wijnands, en een design project van aanstormend talent Niek Pulles (Heyniek.nl). Merken op SALON zijn: 7 For All Mankind, Allan K., Ba&sh, Benedikte Utzon, Campomaggi, Chatty, Didier Parakian, Hartford, Liu Jo, Style Butler, Moose Knuckles, Pinko, Hoss Intropia, Zoe Karssen, Antik Batik, Brigitte Bardot, Paul & Joe Sister, Munthe en L’Autre Chose.

Foto; Paul & Joe sister

VIEWS

Nieuw platform STUDIO – De nieuwste looks en attitudes

STUDIO is de naam van een gloednieuw platform voor een nieuwe generatie progressieve labels en vertrouwde maar nieuw-belichte merken met sterke roots in pop cultuur. Het platform is een directe weerspiegeling van een nieuw soort winkels als ‘curated stores’ en multidisciplinaire en collectieve hubs waar consumenten dicht op de ontwikkeling en verhalen van merken staan. STUDIO merken zijn bijvoorbeeld: max.tan, Studio Mulder & Ratna Ho, Cheap Monday, Bandhu, Carin Wester, dbrand, Gram, Notch, Soft Rebels, nANA jUDY,  / JEKERxJEKER, De•vi en Fjällräven. lees meer

VIEWS

Affordable luxury op The Floor

JoshV_Eleven_pag36 - kopie 01

Ook binnen het segment The Floor komt aandacht voor de luxe beleving met een speciaal ontworpen en sfeervolle area. ‘Affordable luxury’ merken zijn vrouwelijk, elegant en sexy en qua prijs aantrekkelijk voor grote modehuizen, ‘department stores’ en online retailers, zoals: JOSH V, Reinders, Kiims, Juli Dans Jewels, Lofty Manner en Jacky Luxury.

Foto; JOSH V

VIEWS

Eerste labels online

modefabriek 14 07 by RVDA 3627 - kopie

De eerste lijst van labels is weer bekend! Hieronder vindt u een eerste selectie.

KLIK HIER VOOR DE TOTALE BRANDLIST JANUARI 2015

NIEUW
Binnen twee weken lanceren we het nieuwe platform modefabriek-online. Hier presenteren de merken van Modefabriek hun merkinformatie, nieuwste collecties en campagnebeelden alvast aan u online. Door presentaties, previews, video’s, achtergronden en contactinformatie krijgt u een goed overzicht van wat er komend seizoen aangeboden zal worden en kunt u zich alvast goed voorbereiden uw bezoek aan Modefabriek op 25 & 26 januari 2015. Ook is er de mogelijkheid om van tevoren een ‘meet & greet’ tijdens Modefabriek in te plannen. Stay tuned!

lees meer

VIEWS

registratie nu online

modefabriek 14 07 by RVDA 3135a

De mooiste labels uit binnen- en buitenland showen 25 & 26 januari hun nieuwe collecties op Modefabriek. Tijdens de 38ste editie van de internationale vakbeurs kunnen inkopers, ontwerpers, trendwatchers, stylisten en redacteuren weer terecht voor de mooiste collecties!

Bespaar uzelf tijd en geld door nu alvast online te registreren. Tot ziens op de beurs!

KOOP UW TICKETS HIER

VIEWS

Highlight – het merk ‘Angels Never Die’

Angels never Die is een eigentijds merk voor sterke en onafhankelijke vrouwen. Het merk is afkomstig uit het kosmopolitische hart van Instanbul , dit zie je terug in de collecties door het stijlvolle edgy randje.  Daarnaast is de collectie passend bij de trendy levensstijl van vrouwen in stedelijke gebieden. lees meer

VIEWS

De unieke sieraden van BANDHU

L1040325 - kopie

Sinds januari 2011 heeft Viona van Dijk sieraden label Bandhu opgericht. Vanuit de gedachte dat een product een unieke en eigen persoonlijkheid moet uitstralen richt Bandhu zich op accessoires met een betekenis . “Op het eerste gezicht moeten de sieraden en klein lederwaren vooral simplistisch en esthetisch zijn, waardoor  je er verliefd op wordt… “ lees meer

VIEWS

Effio, sokken als pronkstuk van je outfit

effio 1 - kopie

Joost en Henk, twee sok fanaten in hart en nieren, delen dezelfde mening over sokken. Zij vinden dat de sok ondergewaardeerd wordt en willen dat de sok weer gezien wordt als het pronkstuk van de outfit van de man. Om dit voor elkaar te krijgen startten zij samen het sokkenlabel Effio. Sokken die zich onderscheiden in design, kleur en comfort en de outfit van de man weer spannend maken. lees meer

VIEWS